Waarom kies jij voor ons?
1st party cookies
Alles moet omgebouwd van 3rd party naar 1st party. Wij weten ook welke data en doelen je nu al verzameld. Hier kunnen we dus gericht mee aan de slag.
Simpel houden
Wij hebben jullie Google Tag Manager container ook ingericht en in beheer. We kunnen direct starten met het ombouwen.
GDPR Compliant
Voldoet aan de Europese wet en regelgeving, dus geen bedreiging om je data te verliezen of boetes te ontvangen.
Waarom starten met Server Side Tagging
Meer data en meer inzichten zorgen voor betere beslissingen. Lees ook meer over server side in ons blogartikel.
Het eenmalig opzetten en inrichten van een eigen dataserver is een technische en tijdrovende klus.
Je data behouden op lange termijn
1st party cookie vriendelijke oplossing
Geen programmeurs nodig
Direct 5 tot 40% meer data inzichtelijk
Voed je automatische biedstrategieën beter in SEA campagnes
Hier kunnen we je verder mee helpen
Wij laten data voor je werken
Direct meer websiteverkeer en conversies meten? Start met onze 1st party data oplossing in de vorm van Server Side Tag Management. Ons ongezouten advies? Begin zo snel mogelijk met 1st party cookies verzamelen. Dit zorgt voor betere inzichten op onze inspanningen en betere verantwoord voor jouw marketingbudget.
Onze tarieven
Eenmalige implementatie
Het eenmalig opzetten, inrichten en configureren van de dataserver.
Server: PRO
Interessant voor kleine tot middel. Zodat we meer en intensiever kunnen optimaliseren. Tot 500.000 requests.
Staat je vraag er niet tussen?
Ben jij benieuwd welke online marketing voordelen jij direct allemaal kan halen uit je website of webshops? Contact ons!
Veelgestelde vragen bij Server Side Tagging
Hier heeft onze eigen Iwan Post vanuit klanten de meest gestelde vragen verzameld over Server Side Tag Management verzameld.
Waarom maandelijkse kosten
Wij zetten speciaal een data server online voor jou. Alleen moeten wij deze ook "inkopen" en actief gaan beheren en koppelen aan je website.
Wat is het opzegtermijn van jullie data server?
De servers zijn bij ons maandelijks opzegbaar. Let wel op dat je hele data tracking inrichting opnieuw aangepakt moet worden. Indien je helemaal niet meer via een eigen server gaat verzamelen, dan zal je marketing data minder accuraat worden en zullen je campagnes minder goed gaan renderen op termijn.
Wat nou als je niet gebruik wilt maken van 1st party cookies, dus server side tagging?
Heel lang verhaal kort. Jij en wij kunnen steeds minder goed beoordelen wat wel of niet goed werkt. We gaan richting eind van 2024 heel veel data missen en beginnen uiteindelijk steeds minder accuraat te targeten en meer met hagel te schieten. De dashboards beginnen er steeds minder rooskleurig uit te zien, terwijl er misschien wel meer aanvragen zijn dan ooit. Kortom de gaten in kosten / baten worden steeds groter.
Vergelijk jullie de data ook?
Dat deden we wel, maar het heeft geen zin meer. 3rd party cookies worden uitgefaseerd, 1st party is daarom noodzakelijk. Daarom kunnen we beter direct overstappen.