Optimaal gebruik maken van data en KPI’s
Wij verzamelen graag zoveel mogelijk data en trechteren dit naar een overzichtelijk en functioneel data dashboard. Bij het analyseren van deze data delen we graag onze bevindingen om samen slimmer te worden en toe te passen op de bedrijfsvoering, website en campagnes.
Het delen van onze bevindingen, in de vorm van een dashboard, kunnen wij op maat aanpassen naar iedere gewenste KPI en in een frequentie die jij graag zou willen zien.
Aan de slag met Data Dashboards?
Laat ons helpen alle Data aan elkaar vast te knopen en hier een analyse op los te laten. Wij ontsluiten en koppelen data uit de volgende advertentiekanalen voor je:
- Google Ads
- Google Mijn Bedrijf
- Linkedin (organisch en campagnes)
- Facebook (organisch en campagnes)
- Instagram (organisch en campagnes)
- Mailchimp
- Microsoft (Bing) Ads
- Snapchat
- en meer
Hoe worden we samen slimmer?
Travyk vindt het belangrijk om regelmatig met elkaar in contact te staan, dan wel telefonisch, dan wel persoonlijk. Door goed met elkaar te communiceren en alle actualiteiten naast de getrechterde data te leggen, dan vloeien daar bruikbare bevindingen uit om de website, campagnes of andere processen binnen het bedrijf te optimaliseren. Met als ultieme doel de omzet en winst te stimuleren van je bedrijf.
Uitdagingen met betrekking tot Data en doelen?
Challenge accepted! Wij gaan geen uitdaging uit de weg. Wij gaan graag de uitdaging aan om onze kennis op de proef te stellen en samen tot positieve resultaten te komen en eventueel een complex probleem op te lossen.