Uit de e-commerce wereld
Mijn interesse en enthousiasme voor SEO, SEA en CRO heb ik vooral opgedaan bij Body & Fit. Hier ben ik voor het eerst in aanraking gekomen met deze onderwerpen. Daar ben ik zo enthousiast van geworden, dat ik direct wist dat bij mij past. Inmiddels heb ik circa 5 jaar ervaring en is het samenspel tussen SEO, SEA en CRO bij de grote diversiteit aan klanten.
In mijn vrije tijd sport ik graag
Een dag niet gesport is een dag niet geleefd is een slogan die bij mij past. Ik vind de combinatie duur- en krachtsport een uitdaging. Sterker en belastbaarder worden fysiek, maar ook in combinatie met voldoende uithoudingsvermogen durf ik alles aan. Daarnaast mag ik graag in en rondom huis lekker bezig zijn met de tuin, familie en vrienden.
Data, data, data
Wat ons vak zo mooi maakt is dat met data veel keuzes gemaakt kunnen worden. Data uit SEA is toepasbaar voor SEO en werkt ook andersom. Klantgedrag uit SEO is weer heel goed toepasbaar op het gebied van SEA en CRO. Waardoor de cirkel rond is. Het snelle bijsturen van advertenties tot het langdurig opbouw van klantrelaties word ik blij van!
Keertje samen trainen?
Een keer samen trainen is natuurlijk altijd één van de mogelijkheden, vraag het gerust en sta er altijd voor open. Behalve iets op hoogte dan. Dat is niet helemaal mijn ding.