Het gebruiken van meerdere kanalen
Wij gaan via verschillende kanalen potentiële klanten bereiken en in contact brengen met je bedrijf. Door de potentiële klant in contact te brengen met je bedrijf is de kans groot dat zij in de toekomst een product of dienst afnemen. We slaan belangrijke data voor je op zoals welke pagina van je website de meeste leads genereren. Door alles zorgvuldig te meten en analyseren kunnen we ook kwalitatief de beste leads achtervolgen voor je bedrijf om vervolgens te transformeren tot omzet.
Doelgroep bepalen en bereiken
We gaan allereerst je doelgroep bepalen en vervolgens benaderen via het gewenste kanaal en vervolgens overtuigen om contact op te nemen met je bedrijf. Dit houdt in dat de landingspagina’s van je website aan bepaalde eisen moeten doen. Mocht het nodig zijn, dan kunnen wij dit (meestal) voor je doen!
Inspelen op consumenten gedrag
Bezoekers van je website willen minimale inspanning verrichten om in contact te komen met je bedrijf. Verschillende call-to-action mogelijkheden (CTA) aanbieden is gewenst, want een ieder heeft een eigen voorkeur hoe ze in contact komen met je bedrijf. Denk hierbij aan contactmoment via formulieren, e-mail, WhatsApp, chat of telefonie. Al deze contactmoment beschouwen wij als leads, omdat de klant met een reden contact opneemt. Doe jij niks aan het genereren van leads? Dan zal je website ook niet bijdragen aan je bedrijfsdoelstellingen.